Snart hemma

Nu är det bara 1 månad kvar innan jag är hemma i stockholm igen, SAKNAR ALLA MINA UNDERBARA SYSKON, MAMMOR, PAPPOR, MORFRAR, MORMOAR, FARMOAR, FARFRAR OCH VÄNNER !

har varit pruttens dålig på att skriva i bloggen, men det känns inte som om någon läser den, hoppas att Linda, Joanna och Hilda läser den iaf <3
Men jag har inte haft någon tid för varken facebook eller blogg med all snö som vi har fått att åka på här i åre, dessutom har jag ju äntligen fått lyxen att bli kär, och att bli älskad av samma person.
Så ni vet så ska jag bli sambos :D Jag längtar så himla mycket och jag är så jävla glad och lycklig med den människan! NI kommer älska honom, han är som jag, fast kille och klokare! haha

nu har liftarna stängt för säsongen, nu börjar tiden i klassrummet..
Hoppas att ni som läser det här har bättre väder än här i åre.
Ska väl göra ett försök och plugga lite nu , om inte det blir något nu blir det definitivt i morgon iaf, då ska tryggve på tur och jag ska till gymet och plugga.
jävlar vad jag ska tag i tröningen nu, precis som de va innan, en gång varje dag! HOHOOOO

btw, bring me the horizon, äntligen börjat lyssna igen, nya albumet ÄGER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser! <3 Blir jätteglad när jag går in då och då och ser att du uppdaterat! Känns som om du är närmre då liksom:) Puss och kram

Svar: åh va glad jag blir!puss saknar er !
EMMELY

2013-05-14 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0