Ledig på en torsdag!

Ligger fortfarande i sänge, men har varit vaken sen 09.30.. har inte så mycket annat för mej idag. 
väntar på att mister tryggve ska komma hem från sin sjukgymnastik för att sedan smälla i mej nutella pankakor, "när man e kär får man äta onyttigt" de har någon dum jävel sagt till mej.. haha 
 
nä jag ska faktiskt ut på en promenix och gå på core senare ikväll.. så det är väl okej tycket jag :)) 
Har blvit sjukt inspirerad av en av mina chefer att börja träna, även fast jag kanske inte har samma mål så blir man inspirerad. kolla in deras grymma och roliga blogg där de fixar lite event och annat kul också! 
http://www.mtcsweden.com/ !
 
Har legat och kollar på Jan Stenmarks otroligt roliga "serier" eller snarare bilder. HAHAH han är ju bara för rolig!
Skulle vilja ha en Jan Stenmark Kalender!
 
 
 
 
Hahaha tycker dom e så sjukt roliga :D
Snart är jag ändligen hemma, och jag har äntligen fått reda på hur jag jobbar på peace and love. Jag ska ju vara personalansvarig för bazaaren ! wihii! jobbar faktiskt bra dagar, dock 12 timmar pass men de tycker jag e ganska najs.
hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0