Hemma efter en superhelg!

Åh precis landat hemma efter en superhelg i Linköping där man träffat mer än bra människor.
 
HAHA alltså, jag sitter å kollar på Solsidan, jag får sån ångest! hahahahahah jag blir fan galen alltså..
 
Något som är typiskt mej de e att hitta en låt som jag sen spelar 7424023478127638 gånger efter varandra. Sen hatar jag den.. måste sluta upp med det beteendet.
 
vet inte ens vad jag ska skriva, jo jag flyttar upp till Åre igen i slutet av september. BAAM!
Det känns så bra, så bra att bli roomie med Johanna. Det kommer bli en sjukt bra säsong bara knät håller.
Men.. att åka känns också surt. Att åka ifrån vänner å familj är alltid jobbigt. Känns dessutom som om mitt hjärta börjar hoppa extra slag, det är jobbigt med kännslor när man vet att man måste strypa dem eller om dom ens e på riktigt..
bara typiskt mej helt enkelt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0