fossingarna fryser

ah klockan är snart dax för att knata in mot byn, jag sitter och kollar på tv och jag snurrar runt på egentligen ganska ointresanta facebook..

igår blev det kalas! ja hyffsat iaf, för erik norman iaf! han va fuller, 1 flaska mintu och så är man som bäst!! Han kom inte in på dahlboms, men bytte jacka med jonte och kom in hahah sweet! jag och emma snäll knatade från dahlboms vid halv två tiden, hann stöta på joel innan jag gick hem, han och hans flicka sunny är verkligen två riktigt trevliga människor! Sen älskar vi holiday så hääääääääär mycket eftersom de har öppet dygnet runt. gottgott

väl hemma fick jag inte sova i min säng :( men jag fick duntäcke och en mjukare säng, (egentligen ett minus på den) men vad gör man inte för fina vänners skull ;) haha  tittade på claim. önskade att den fanns i HD.. någon som vet om den finns i HD??.. cheesballs på det och man somnade, blev väckt vid halv fyra av ett doltsamtal från ett par grabbar från swedenrockkryssningen (som jag kom på nu i morse, innan viste jag inte vem det va som ringde) väckte filippa och fick ett SHHH! från övre sängen och la på.

nu ska vi kanata in mot byn, jag och jossan iaf. Dags för att bestämma sig, skidor eller inte.. vil bara berätta att det är superfins senhöst väder här, älskar när det är sol och kallt. det behöver aldrig mer bli sommar. jo för jag vill på fstival. tar tillbaka det där med sommaren :)


förresten. på fredag, då händer det något !!!!!! ah kan knappt vänta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0