köpaköpaköpa

JUSTE sa jag att jag har skaffat nyla glajjs, yepp det har jag. Rayban å allt, fint skareva! Dom är på avbetalning och nästa vecka trillare in en mac book pro ner i mitt knä WOOPWOP! och två converse oooch en skjorta oooch ett par gymdojjs, ooch lite annat kanske.
Ska bli sjukt skönt att komma till åre där endast veromoda finns så jag slipper springa runt på hem och bikbok carligt och sånt shiet. slösar bara kosing. Men då kommer det isf vara skidor hjälm handskar och annat superdyrt. typiskt.

MEN jag har iaf köpt ett par nya löparskor. Asics gel Nimbus = BÄSTA SKORNA EVER! sant. så jävla sköna . gå och köp som du ! värd vart ända öre, värt att vara fattig i 20 dagar. yep

bebis <3

hm kollade mej i spegeln på jobbet idag, fick känslan av. SPRINGA MISS MLY VÄLDIGT MYCKET OCH NU !
fy

jobba heldag i morgon också, heldag hela veckan ut. reanrean börjar på tisdag peeps, kom in och fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0