Tåg & husbil!

Yes, nu är nästan allt färdigpackat å klart!
i morgon blir det städning hela dagen.. hoppas på att bli klar innan tre så man kan lägga sig ute i solen en liiiiten stund iaf :))
på fredag är det avslutning, kyrkan, bageriet, lekar på torget, dahlboms, nybo, sova!
På lördag går tåget 15.14 från åre station och jag måste göra ett byte i östersund med all packning.. men det är okej :)
Tryggve åker bil och jag tåg.. men jag är skitgla att vi kommer hem samma natt :)

nu är det inte långt kvar!! De e super fint väder här i norrland och hoppas att det är så fint tills jag hoppar på tåget. Det som är liiite småjobbigt med denna sol är ju att den ALDRIG går ner typ.. hahah

vi ses snart alla underbara hemma i stockholm!
btw, alla ni som läser och har instagram... GÅ IN OCH LAJKA MINA BILDER SOM JAG LÄGGER UPP OCH TAGGAR MED #PIPLÄNGTAN!!
jag är med i en tävlning där jag tävlar om ett festovalpass till putte i parken som jag och anna ska gå på i sommar :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0