Långsam middag

Måndag idag, en mulen måndag. Igår va det strålande sol här i åre men då jobbade jag såklart. Idag har vi varit lediga från skolan, så det blev jobb för att den åka in till järpen för att lämna kläder som inte används till röda korset :) dagens goda!
Tryggve har slagit till med att göra pulled pork! får se hur det går.. har varit i ugnen nu sen 11.30 på 100 C, blir säkert skitgott!

Jag ska inte va sämre så jag ska göra en rabarberpaj!

nu är det bara 6dagar kvar tills jag kommer hem !! Därför köpte jag en väska som jag kan packa i när jag jobbade idag ;)
Det blev en NorthFace Duffel i storleken M.. dvs 72 liter.. tänkte att L 90liter kommer bli liiite för stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0