sikken dag!

 
 
HAALO alla glada!
Vill passa på att säga att min underbara fina lillasyster Lovisa fyllde ett år i måndags, är superledsen för att jag inte kunde vara där. Men grattis gullunge <3

Idag har jag varit ute i backen hela dagen! SÅ HIMLA FINT PÅ TOPPEN!!! Så mjukt och skönt att åka. Började dagen med att åka på mina pistsmiskare Head shape som är 66 i midjan, märkte ganska fort att det va ju ingen idee att fisa runt på dom pinnarna.
SÅ jag åkte ner till stadium och bytte till mina Salomon Geisha som är 100 i midjan. SÅ BRA VA DET! mjaouu!
SÅ nu är man lagom mmör i kroppen.

Nu ska jag iväg å träna eller ja dansa vig halv åtta och sen ska jag ner på byn och träffa eric! Ska bli superkul att träffa någon hemifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0