Lån

Alltså .. CSN. ja jag fick hem mitt årsbesked idag från csn. ska betala in 16 lax åt dom. Bläbläbläää! haha alltså ja ett studieån på 16000 e kanske inte så mycket för ett helt år. men de e mycket att punga ut. Nu ere ju inte så att man gör de på en gång ( om man inte vill eller kan förstås) menjag ska försöka göra de så fort som möjligt så jag slipper tänka på det. Nu önsakr jag att jag inte tog lån, tog ju inte ens heltidslån. aja.

sjuk fortfarande, tråkigt eftersom Sebastian e uppe i åre med sina arbetskamrater! Har inte åkt skidor en enda dag denna vecka..
Men i morgon ska jag jobba på skutans förskola :D Har saknat barnen där!

nu måste jag ta tag i detta liv och bege mej.

todeeels!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0