Time for pepp!

ÅH fan va jag inte orkar bry mej :) 

Alla mäninskor är olika (ddah) haha . Mån går ihop olika bra med olika människor. de e OK! HELT JÄVLA OKEJ! men det är INTE HLET JÄVLA OKEJ ATT FÖRSTÖRA OCH SÅRA EN PERSON MEDVETET!!! Är det lixom.. något som någon tycker e okej, någon som mår bra av de? Inte jag ialla fall :)
 
men struntsamma. det fina i människor, de e så mycket som e fint. De som tycker om dej för just den du är, INTE trotts den du är. 
Jag fick höra här om dagen:
"Emmely, jag trodde att jag skulle tycka att du va skitjobbig, för det brukar jag tycka om folk som hörs och tar plats. Men du gör det på ett så bra sätt, ett sätt som visar att du bryr dej om andra och du är en skit härlig tjej. Man blir bara så glad när man tittar på dej eller är runt de!j"
 
PJUUH vilken tur tänkte jag då :D tyckte det va skitfint sagt , danke <3 
 
Och NEJ jag vill inte vara en i mängden som man inte kommerihåg. men NEJ jag gör mej inte till. OCH JA jag är nöjd med den jag är. 
 
Jag vet att jag är mycket uppskattad hos många människor, jag är omtyckt och älskad. Jag gör tillvaron lite knasigare och roligare för många. tråkigt att man inte kan göra detta för alla,det är något som man måste fatta.
 
men till alla som har personer som försöker SÄTTA KÄPPAR I HJULEN FÖR ER. ÄNDRA ADRIG PÅ ER FÖR NÅGON ANNANS SKULL!  Du är så jävla underbar som du är, ( ja om du inte är en dryg och egocentrisk och jävligt elak människa) Alla de som försöker göra tillvaron för de runt om sig till den bästa och inte är en hater, VI ÄR FAN BÄST! Vi är underbara. Och för att de ska synas att vi är underbara måste det finnas bovar. Bovar som är det motsatta. Som ofta har snällhetsmasken på sin fulapersonlighet. Låt er inte luras!
 
Jag vill bara säga tack till alla fina människor som älskar, gillar, stöttar och bryr sig om mig! tack flr att ni gillar mej för den jag är och inte försöker ändå på mig. Jag ska ALDRIG göra er besvikna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0