på en buss från örebro

Sitter på bussen på väh till Kaprun med klassen nu + 4 andra tomtar :) det här år nog den första bussresan där jag har varit tyst och suttit stilla så mycket som jag har gkort nu, någonsin. Fattade någin va jag skrev där eller ? haha . inte jag .
Vi sk avara framme i Österrike om24timmar tror jag, vi stannade nyss på sibylla och käkade. man lär sig ALDRIG! - jag blir alltid spymätt och äcklig när man har käkat burgare på vägen, inte okej.
Jag saknar min dunjacka som är hemma hos tommy, jag hoppas verkligen att han är hemma till vi kommer hem :) 

det  bääzta som har hänt idag :D : jag har kunnat sätta upp en bulle på mitt huvve!!! första gången sen jag bröt armbågen. ehehehe  de e nizz!

NU ska jag kolla på the big bang theori, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0